یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خرید کارتریج

هر آنچه باید در مورد دیجیتال مارکتینگ بدانید.

خرید کارتریج

۲۶۳ بازديد

کارتریج پرینتر لیزری - کارتریج پرینتر جوهر افشان

قبل از پرداختن به مشخصات و نکات مربوط به کارتریج، بهتر است ابتدا توضیح دهیم که کارتریج چیست ؟
کارتریج، مخزنی است برای نگه داری رنگ دستگاه پرینتر و دستگاه فتوکپی. کارتریج ها از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می آیند که دلیل اهمیت آنها تأثیرشان در کیفیت چاپ و طول عمر پرینتر و فتوکپی می باشد.
کارتریج ها عمدتاً به دو دسته کارتریج پرینتر جوهر افشان (کارتریج جوهرافشان) و کارتریج پرینتر لیزری (کارتریج لیزری) تقسیم می شوند. کارتریج جوهر افشان همان طور که از نامش پیداست به عنوان مخزن رنگ چاپگر جوهر افشان(متشکل از سه رنگ آبی، قرمز و زرد و همچنین رنگ مشکی به منظور چاپ سیاه و سفید) مورد استفاده قرار می گیرد وشارژ کارتریج توسط جوهر شارژ انجام می شود. کارتریج لیزری نیز مخزن تونر پرینتر لیزری است که با تونر شارژ تغذیه می شود.
ما در مطلب کارتریج طرح یا کارتریج اصل در مورد کیفیت کارتریج های موجود در بازار و تأثیر شارژ مجدد کارتریج بر چاپگر توضیحاتی بیان کردیم و اطلاعاتی در مورد کارتریج ها ارائه نمودیم که می توانید آنها را در سایت ایده برتر پارسیان و بخش آموزش مربوط به ماشین های اداری و یا با کلیک بر روی لینک های مشخص شده مطالعه نمایید.

خرید کارتریج

چه کارتریجی بخرم ؟
شاید این سوال خیلی از افرادی باشد که به دنبال یک کارتریج با کیفیت برای چاپگر(پرینتر) و یا دستگاه فتوکپی خود می گردند. به طور کلی خرید کارتریج باید متناسب با دستگاه شما(کارتریج جوهر افشان یا کارتریج پرینتر لیزری) باشد.
نکته مهمی که در خرید کارتریج باید به آن توجه داشته باشید این است که از کارتریج اصل و یا کارتریج های طرح با کیفیت و معتبر خریداری نمایید تا به پرینتر یا دستگاه کپی شما آسیبی نرسد. همچنین قبل از اتمام رنگ کارتریج یا به محض اتمام آن اقدام به شارژ کارتریج نمایید چرا که در صورت عدم شارژ به موقع کارتریج، ممکن است دیگر کارتریج شما دیگر قابل استفاده نباشد.
از برند های معتبر کارتریج می توان کارتریج اچ پی HP، کارتریج توشیبا Toshiba، کارتریج پاناسونیک Panasonic، کارتریج شارپ sharp، کارتریج برادر brother، کارتریج سامسونگ Samsung، کارتریج کانن CANON، کارتریج اپسون Epson و کارتریج لکسمارک Lexmark را نام برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.