شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تعمیر پرینتر

هر آنچه باید در مورد دیجیتال مارکتینگ بدانید.

تعمیر پرینتر

۲۵۹ بازديد
تعمیرات پرینتر
تعمیر پرینتر های لیزری
تعمیرپرینتر های جوهر افشان
تعمیرات پرینتر بایستی در مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات با ارائه گارانتی طلائی تعمیرات انجام شود و این مرکز تعمیرات پرینتر باید در زمینه تعمیر انواع پرینترهای لیزری ، تعمیر پرینتر سوزنی ، تعمیر پرینتر جوهرافشان ، تعمیر پرینتر چندکاره و انواع اسکنر مهارت داشته باشد و در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه خدمت تعمیرات پرینتر نماید.
تعمیرات پرینتردر مرکز ماشینهای اداری هیواسان بدین شرح می باشد
تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی.
سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات.
تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر ها جهت کاهش هزینه مصرفی.
بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات.
نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی.
مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و سایر دستگاهها، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده
 
 
 
 
 
 
 
خدمات شبکه
خدمات شبکه‌های کامپیوتری از اهمیت بالایی برخوردار است. این شبکه‌ها در تسریع ارتباطات داده‌ها نقش مهمی دارند و خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه باید توسط متخصصان حرفه‌ای و با تجربه شبکه انجام شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
ارائه انواع خدمات شبکه و پشتیبانی آن
مجموعه خدمات شبکه شامل طراحی، نصب و اجرا، گسترش شبکه، تعمیر، نگهداری و غیره می‌باشد.
 
یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به ارائه خدمات شبکه، پشتیبانی از آن می باشد. در این میان پشتیبان شبکه می تواند به دو صورت حضوری و یا دورکاری به اجرای درست و اصولی کار خود بپردازد. پشتیبان خدمات شبکه، وظایف بسیار مهم و خطیری دارد که در این بخش لازم دانستیم برخی از این وظایف را که در حوزه کاری آن‌ها بیشتر دارای اهمیت است، برشماریم و توضیحی اجمالی در این رابطه بدهیم.
 
از جمله کارهایی که باید پشتیبان شبکه برای برجای ماندن فعالیت صحیح شبکه، تحت عنوان خدمات شبکه انجام دهد و بایستی در آن‌ها تخصص لازم را داشته باشد، بدین ترتیب است:
 
تجزیه‌وتحلیل داده‌های خدمات شبکه، پیکربندی تنظیمات امنیتی برای کاربران یا گروه‌های موجود در خدمات شبکه، پیکربندی شبکه محلی و شبکه گسترده، تهیهٔ گزارش از پشتیبانی خدمات شبکه و در آخر بررسی و ارزیابی سرعت شبکه از مهم‌ترین وظایف پشتیبان شبکه است.
 
خوب است بدانید کارشناس پشتیبان شبکه، شبکه‌های کامپیوتری محلی و گسترده را طراحی و پشتیبانی می‌کند. زمانی که حجم داده‌ها افزایش می‌یابد استفاده از ملزومات امنیتی برای خدمات شبکه بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید کارشناس پشتیبان دهنده به سیستم‌های امنیتی تسلط کافی داشته باشد.خدمات شبکه‌ای که بخش پشتیبانی ارائه می‌کند بر طبق وسعت سازمان و تجهیزات و سرورها مورداستفاده پشتیبان شبکه قرار می گیرد.
 
پشتیبانی شبکه که از طریق اعزام کارشناس برای خدمات شبکه‌ای صورت می‌گیرد؛ یعنی یک فرد متخصص به‌صورت حضوری به شرکت میرود و مشکل را حل مینماید. منظور از پشتیبانی از طریق تلفن یا همان دورکاری یعنی کارشناس مربوطه برای رفع مشکلات خدمات شبکه راهنمایی‌های لازم را از طریق تلفن و راه دور با مشتریان در میان بگذارد که البته در این شرایط مشکل خیلی اساسی و غیرقابل حل نمی باشد. در غیر اینصورت پشتیبان موظف است برای رفع مشکل، سریعا در محل حضور به عمل رساند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.